CONTACTVRIJ ADVIES IN TIJDEN VAN CORONA? NU NIEUW: DE MARTOR DIAGNOSE OP AFSTAND.

Deze weken heeft afstand de hoogste prioriteit. Dat geldt zowel thuis als op het werk. Wij van MARTOR hebben persoonlijk contact intern en extern tot een minimum beperkt om onze medewerkers en zakenpartners zo goed mogelijk te beschermen. Toch willen we u – naast onze hoogwaardige snijgereedschappen – ook onze services op het gebied van veilig snijden op MARTOR-niveau blijven aanbieden. Anders dan gewend, maar daarom niet minder persoonlijk en nuttig.

Met dit als uitgangspunt is de nieuwe MARTOR diagnose op afstand ontstaan: ons contactvrije advies dat zich op afstand om uw huidige snijprobleem bekommert.

Om hier gebruik van te maken, belt u met +49 212 73870-995 of stuurt u een e-mail aan ferndiagnose@martor.de. Hoe meer informatie u ons geeft, hoe beter – indien mogelijk graag met een foto of video van de snijtoepassingen of MARTOR-messen waarover u een vraag hebt. Onze medewerker in Solingen neemt uw vraag in behandeling en stuurt deze door aan de voor u verantwoordelijke technisch adviseur, die vervolgens contact met u opneemt. De rest bespreekt u met hem.

Het is zijn doel om uw snijprobleem via diagnose op afstand te identificeren en u daarvoor een passende oplossing voor te stellen. Dat kan een bepaald MARTOR-mes zijn of alleen een bepaalde handgreep. Een videogesprek is hiervoor het beste.

Dit soort contactvrij advies kan ook overgaan in een training op afstand: bijvoorbeeld voor ingehuurde collega’s die nieuw zijn bij u in het bedrijf en nog niet vertrouwd zijn met uw gebruikelijke snijtoepassingen en/of de gebruikte MARTOR-messen. Zo kunt u proactief het risico op snijwonden verkleinen.

Hierdoor profiteert u meteen op meerdere vlakken van ons contactvrije advies: u wordt persoonlijk ondersteund bij het efficiënt en veilig snijden en loopt daarbij geen extra risico op besmetting